dagi - to - fit

dagi - to - fit

Az új szentháromság - Push☆Pull☆Leg

2019. szeptember 03. - GünterSchmidt

Na végre, hogy találtam valami új dolgot! 

Az igazság az, hogy már borzasztóan untam, hogy lemegyek edzeni és sehogy sem látom, hogy haladnék valamerre, vagy legalább lenne valami értelme. Legbelül már egy ideje éreztem, hogy változtatni szeretnék, mert leginkább toporgást éreztem legbelül. Ekkor jött szembe a címben említett 

PUSH 

PULL 

LEG 

edzés módszer. Nem egy nagy varázslat, de jelentősen több kedvem lett edzeni. Megváltoztattam az edzési ritmusomat és sokkal jobb a hangulatom is. A 20-30 perces kardiot kivettem az edzésem elejéről és átraktam az edzésem végére levezetőnek.  

Ráadásul csináltam egy "naplót", amiben vezetem, hogy mikor mit csináltam. Ez a klasszikus 

Exercise - Reps - Weight, azaz gyakorlat, ismétlés és súly felírásával sokkal közelebbinek és számszerűsíthetőnek érzem az edzést. Talán ez a vizuális, kézzel történő lejegyzés elindított valamit bennem, amiért érzem, hogy megéri lemenni. 

A kaja... na azzal meg van munka rendesen... 

A bejegyzés trackback címe:

https://dagitofit.blog.hu/api/trackback/id/tr7715038044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása