dagi - to - fit

dagi - to - fit

102 kg - kilőjjük a rakétát, nincs megállás 94-ig!

2019. november 24. - GünterSchmidt

Sajnos egy megfázás eléggé kibaszott velem és azt tudom, hogy ha nem pihenem ki, akkor sokkal szarabbul leszek. Legalább volt időm egy kicsit elmélkedni azon, hogy mit kell változtatnom.

Ahogy több drága ismerősöm is említette: bármilyen étrendet kaptak, azok mind elég szigorúak voltak. Elmondtam, hogy mit és hogyan kajáltam és egyszerűen kinevettek, hogy kurva sokat eszem... 

Ezen nem sértődtem meg és most már nem csak az edzésemet terveztem meg előre, hanem az étrendemet is!

Bizony, könnyen mérhető adagokat állítottam össze, amiben kitüntetett helyen szerepelnek a zöldségek. Mivel családom is van így arra is kellett figyelnem, hogy rendben meg lehessen csinálni az ebédeket.

Nem ettől várom a csodát, de a hétvégére már be akarok esni 100 kiló alá. Szerintem menni fog!

 

via GIPHY

A bejegyzés trackback címe:

https://dagitofit.blog.hu/api/trackback/id/tr4315322774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása