dagi - to - fit

dagi - to - fit

101.2 – végre valami használ

2019. október 02. - GünterSchmidt

Na végre! Sóhajtottam fel hangosan reggel, egy hét alatt végre sikerült 3 kilogrammtól megszabadulni. Az edzéseimet tartom a megszokott sorrendben, Push-Pull-Leg felosztásban. Sokkal karcsúbb étkezéseket tartok és nem zabálok úton útfélen mindenféle nyimnyámot. A legnagyobb nehézségem a mocsok édesség miatt van. A kollégám végre szabadságon van és nem tölti fel újra és újra az édességes bödönt, ami folyamatosan arra csábított, hogy egyek meg egy keveset ebből a sok gumicukros édes szarokból.

Az edzésről:

Végre úgy érzem, hogy ez használ. Szinte minden edzés után izomlázam van, vagy legalább érzem másnap, hogy mire dolgoztam. Nagyon sokat segít az, hogy kézzel írom, hogy mikor miből mennyit csináltam. Az okostelefonos applikációk ebből a szempontból szarok. Nekem egy idő után rohadtul nincs kedvem felírni a telefonos appba, hogy mikor mit csináltam. Amire viszont kiválóan alkalmas, hogy új gyakorlatot találjak, ha már unom a korábbiakat.

Célok

Az edzésben nem terveztem nagy változtatásokat, maximum annyit, hogy a gyakorlatokat átváltom piramisozásra. Lassan, szerintem már jövőhéten benézek 100 kg alá, ha így marad a diétám továbbra is. Amire viszont kíváncsi vagyok, hogy hol lesz a következő plató. Ha nem tudnád mi az...

A plató jelenség: ”...hiába a rendszeres és egészséges étkezés, a heti több alkalommal legyűrt edzés, egy idő után nem fogysz, nem formásodsz, a mérleg és a centiméter szalag pedig ugyan azt mutatja. Ez az úgynevezett plató jelenség, amikor stagnál a fejlődésed, esetleg még vissza is jön pár kiló/centi. ” https://peakshop.hu/girl/platojelenseg-a-dietaban/  Ebben pont az a jó, hogy a platón csak egy ideig vagy, azután szépen megy megint minden tovább.

Nekem a súlybéli platók a 98.6, 96.4 94.8 és a 92.6. Oh, bárcsak 92,6-naal lennek már. December 1-re szerintem meglesz. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dagitofit.blog.hu/api/trackback/id/tr6815187418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása