dagi - to - fit

dagi - to - fit

Időközi jelentés :)

2020. június 05. - GünterSchmidt

Na végre! 

 

Kinyitott az az átkozott edzőterem és volt időm lemenni egy kicsit megmozgatni a zsíromat. Felemelő érzés volt végre úgy megterhelni egy kicsit a szervezetemet, hogy rendesen gépekkel meg mindennel tudtam egy kis edzést megcsinálni.

Szerencsére nem estem abba a hibába, hogy akkor mindenből a maximumot, mert az elég egyértelmű, hogy ilyenkor pikk pakk olyan izomlázat össze lehet szedni, hogy csak szidom magamat napokig minden egyes fájdalmas mozdulatnál.

Szóval...

Annyira nem szakadtam meg, csak 

  • 15 percet eveztem
  • 15 percet csapattam az elliptikus tréneren
  • végül csigás gépen jött a hát, váll, mell, bicepsz, tricepsz átmozgatás.

Végül egy mini hasazással és egy hazatekeréssel zártam az edzést. Jól esett, már nagyon hiányzott.

Szerencsére az étrendem sem borult meg, bár a 3. hét mindig rizikós. Eddig ez volt a tapasztalat, hogy ekkor lazítok egy kicsit, aztán meg leszarom és jöhetnek a csokikák meg a sós szarok. Volt is egy pici, de pár beszélgetés sokat segített. :)

A diatetikusom is elégedett volt az étrendemmel, igazából itt-ott kiigazította, hogy mire figyeljek. 

A körméret mérésre még mindig nehezen veszem rá magam, pedig az sem tart tovább, mint 1 perc. Majd ha azt is kinyomtatom, majd akkor király lesz! :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dagitofit.blog.hu/api/trackback/id/tr115741888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása