dagi - to - fit

dagi - to - fit

103,9 --- nem kell a pofonért messzire elmenni

2019. augusztus 15. - GünterSchmidt

Reggel ráálltam a mérlegre és csodával ér fel, hogy nem tette hozza a beszélő mérlegem a súlyomhoz, hogy dagadt vagyok. :) Bár személy szerint utálok a mérlegre ráállni, mert egy büdös ringyó, de sajnos jól tudja mutatni a helyzetemet. Bar a súly csak egy szám, de mesélek nektek valamit. 

Ha 100 kg felett vagyok, akkor 

  • Nehezebben veszek levegőt 
  • Reggelente jobban faj a lábfejem 
  • Horkolok 
    • A horkolás miatt szarul alszom 
    • A horkolás miatt nem tudok a feleségemmel együtt aludni 
  • Ha tudatában vagyok, akkor a kedvem is szarabb 
  • Erővel kell a csökkent motivációt fenntartani, hogy ne a zabálást válasszam 

Ha 100 kg alatt vagyok, akkor a fentebb leírt dolgok mérséklődnek, vagy el is tűnnek. Ilyenkor elgondolkodom azon, hogy amikor fizikai munkát végeztem és 90 kg voltam (2017-ben) mennyivel egészségesebbnek ereztem magam annak ellenére, hogy dohányoztam. Szükséges lesz egy kicsit drasztikusabbnak lennem és következetesen betartanom a 4 marék szabályt. Tudjatok mi a 4 marék szabály? Ha követed majd a blogot, akkor nemsokara kiderül! 

A bejegyzés trackback címe:

https://dagitofit.blog.hu/api/trackback/id/tr8515010668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása