dagi - to - fit

dagi - to - fit

10. nap bejelentkező

2020. május 28. - GünterSchmidt

Ha naponta posztolok, akkor semmi érdekeset nem fogok tudni megosztani, ha pedig ritkábban, mint egy hét, úgy annak meg semmi értelme. Egy kis tapasztalat megosztás következik. :)

Több ismerősnek és barátnak elküldtem az étrendemet véleméynezésre és a legtöbben keveselték az adagokat. Ami számomra meglepő volt, hogy bár valóban elég szegényesre fogtam, mégis csak egy-két nap volt, amikor reggeli után másfél órával majdnem megettem a billentyűzetemet a munkahelyemen. 

Rögtön az első napon a fél liter kefír és 2 üres ropogós kenyér borzasztó hülye és naív ötlet volt. Én, aki lazán beküld egy pizzát, majd "új életének első reggelijét" egy nevetséges fogással indítja... Még szerencse, hogy volt nálam cukor mentes müzli. Ez megmentett attól, hogy ne kezdjek el élelmet vadászni a munkahelyemen.

A másik rossz ötlet, a fél doboz ananász natúr joghurttal volt. Az első ilyen reggelimnél szintén előjött a vadász ösztön, de a varázs müzli megmentett. Ezután elkezdtem egy kicsit bőségesebbre, laktatóbbra fogni az étrendemet. 

FIgyelj: megkentem a ropogós kenyeret és vagy telivágtam rukkolával, esetleg felvágottal. Na, ennek már több érteme volt...

Az ebédek egészen rendben vannak, nem szoktam utánuk éhezni. A legjobb és leglaktatóbb ebédem, az a vajas zöldésgek (0,5kg) volt egy tonhal konzervvel. Az aznapi vacsorámat alulteljesítettem, mert nem voltam éhes.

Összegzés:

  • Eddig cirka 1 kiló ment le
  • Az étrendemet folyamatosan vizsgálom és kiigazítom, hogy ha éhesebb maradtam
  • A mozgást érdemeben jövőhéten fogom elkezdeni
  • Az 1-1 müzlimmel napközben egészen jól elvagyok, de a szekrény tetejére elrejtett táblás tejcsokit nem sikerült elfelejtenem... de még megvan múlthét szombat óta. (Ilyen hihetetlen dolog még nem fordult elő és nem, közben nem vettem 8-at amit az utcán ettem volna meg. :) )

Végezetül álljon itt néhány fotó az eddigi menüimről. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dagitofit.blog.hu/api/trackback/id/tr1515726944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása