dagi - to - fit

dagi - to - fit

Amiről még mindig nem beszélnek az olyan dagik, mint én...

2019. szeptember 09. - GünterSchmidt

Pénteken elmentem egy túlsúlyos központba, ahol olyan emberekkel foglalkoznak leginkbb, akiknek a BMI-je 35 felett van es rászorulnak a gyomor gyűrűre. Az irányító nővér furán nézett rám, hogy mit keresek ott, egészen jól nézek ki. :D Mondtam nekik, hogy ez csalóka, mert bár alacsony vagyok (170 cm), de vaskosabb az alkatom. Elmondtam, hogy mennyi a sulyom a magasságomhoz képest és máris komolyan vettek. A 170 cm-hez a 103 kg sajnos nem a legszebb, főleg, hogy zsír van rajtam. De a pocakomat meg leszarnám, mert a szerveimen lévő zsír jobban aggaszt, hiszen az jóval egészségtelenebb. Nem mintha a pocakomon lévő miatt pezsgőt bontanék, de akkor is...  

Mivel “korán” érkeztem (éppen beleesetem a kategóriába és tudok aránylag fürgén járni :D ), igy abba maradtunk, hogy beszeljek inkább a háziorvosommal a lehetséges terápiákról. Szerencsere Németországban ez normális, az egészségem megőrzésével kapcsolatban nyugodtan beszélhetek a háziorvosommal, aki igyekszik minden támogatást megadni.  

De ami miatt írok, az egy “vicces” dolog. Szeretem az őszi időt, mert a szívemnek nem kell a hőséget elviselnie és jobban is bírja a hideget. Ami borzasztó ebben az időben az az, hogy ilyenkor nagyon idióta módon tudok izzadni. :/ Ha felveszek egy pulcsit, akkor kellemes a hőérzetem. Ha mar mozognom kell, akkor megizzadok. Ha esős az idő, de annyira hideg nincsen es kabát van rajtam, akkor is izzadok. Kenegethetek meg fújhatok magamra minden szart, akkor is megizzadok. Ha nem is büdös, akkor is meglátszik. Fuck 

Na ez az egyik motivációm a fogyásra. Ne izzadjak mindig, hanem csak akkor, amikor valóban megterhelő az, amit csinálok. 

A bejegyzés trackback címe:

https://dagitofit.blog.hu/api/trackback/id/tr4315052396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása