dagi - to - fit

dagi - to - fit

Mire lehet jutni 18 hét alatt?

2019. szeptember 23. - GünterSchmidt

Kicsit kaotikusak a napjaim mostanában. Voltam Krav Maga edzésen, ami iszonyat király volt. A bemelegítős futkosást, pókjárásos szart gyerekkent is rühelltem. Talán azért, mert akkor is túlsúlyos voltam.

Miután bemelegítettünk, azután irgalmatlan kemény edzésen vettem reszt. Nagyon tetszett, mert hasznosnak éreztem és nagyon jól lemozgatott. Ugyanakkor 10 klióval könnyebben csak jobb lenne.

Úgy határoztam, hogy be fogok iratkozni később, mert a hasznossága vitathatatlan és igazából nem is drága.

Ugyanakkor 18 hetem van arra, hogy leadjak 10 kg-ot. Nincsen semmilyen jelentősebb oka, csupán az, hogy Apa leszek ismét és a második gyermekemet 90kg-osan szeretnem meglátni. Azután már lehet tovább haladni, de most a 90 meg mindig a cél. Szerinted mi kell a sikerhez? Mennyi diéta és mennyi mozgás?

A bejegyzés trackback címe:

https://dagitofit.blog.hu/api/trackback/id/tr8715159346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása