dagi - to - fit

dagi - to - fit

1 hét telt el és azóta...

2020. május 25. - GünterSchmidt

Van eredmény!

Természetesen nem valami hardcore, 40 kilós fogyást kell elképzelni, de nem is ez volt a cél.

Elkezdtem a súlyomból leadni, cirka 1 kilóval vagyok könyebb. Az előre megírt étrend és a folyamatos mérések sokat segítenek az eredmények nyomonkövetésében. 

Az előre megírt étrendemben ezt - azt módosítani kellett, de nem kellett tragikusan átszerveznem. Jóval kevesebb édességet ettem és a hétvégén a saját kézzel gyúrt 00-ás lisztből, 12 órán át kelesztett tésztából valami mennyei pizzát sikerült készíteni. Azért ez egy kellemes megkoronázása volt a heti kitartásnak. 

Ugyanakkor...

jól esett a dorbézolás a csaló nap alatt, de azt rosszul gondoltam, hogy bátran ehetek. Ami azt illeti a relatíve sok édességtől nem éreztem jól magam. Ezt haladásnak könyvelem el és erőt, kitartást ad a jövöre vonatkozóan.

Most is bőségesen megreggeliztem, figyelve arra, hogy ne zabáljak, hanem a jó szénhidrátokból vigyek be elegendőt. (Mellesleg annyira szeretem a rukkolát, hogy egy kecske is megirigyelne...)

Az átlagolt testsúlyom 105,4 kg lett a május 13 és 22 közötti adatok alapján. Szeretném, hogy a következő 10 nap átlag testsúlyom valahol 104,5 és 104 között legyen, ez majd június 1-én derül majd ki. Mondjuk nem árt hozzá, ha a szombati dorbézolást egy kicsit visszább veszem és még komolyabb erőltetett sétát csinálok addig, amíg ki nem nyit az edzőterem. 

A teremben heti 3 napot szeretnék lent lenni. 2 Hardcore kardió nap és 1 teljes testes erőedzés. Meglátjuk, hogy mennyire visz majd előre a célomhoz.

Amúgy, ha valaki kíváncsi, akkor szívesen megmutatom az étrendemet...

2img_20200525_074007.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://dagitofit.blog.hu/api/trackback/id/tr515715900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása